الشيطان تلميذ !!

على فكرة انا مقولتلكش اعمل كدة
امال قولتلى ايه ؟ ..... قولتلك اقفل مخك ومتفكرش واضرب وموت وأحرق دمر خرب شرد  لكن اختار ضحيتك كويس مش اللى يجى قدامك ياشيطان 
دلوقتى انت اللى بتقولى شيطان !!
ايوة انا اللى بقولك كدة صحيح انا شيطان رجيم ومحطوط فى الجحيم من الاف السنين لكن عمرى ماجالى حد بعملتك دى ولا حتى انا بكل شرى وشيطانيتى اقدر اعمل اللى عملته ده وامسك طفل وارميه من فوق السطح واما ينزل ميت كمان اروح اكمل عليه واكسر دماغه 
انت ايه ياأخى
انت لو معندكش عقل ودى اهم حاجة عندى فى اختيار رجالتى , لكن كمان معندكش قلب , انت مكنتش طفل وانت صغير وعارف اد ايه الاطفال دول زى نسمة الهوا وفرحة ابوهم وامهم وان دى اطفال بريئة لافاهمة ايه كرسى ولا سلطة ولافلوس ولا كل اللى احنا بنفكر فيه ده او اللى احنا شغلتنا نقوم حروب بسببه , انت كان لازم تكون عندنا فى الجحيم من زمان على الاقل كنت عملت سمعة للشياطين اشر من كدة .. وانت بترمى الاطفال دول انا شايف كل اب وكل ام وكل اخ وكل صاحب وكام وكام ناس اتقهروا عليهم وا من المنظر ده انا قلبى حن وكان نفسى اموتك انت وانت ماسكهم زى كيس بسكوت بترميه بكل عزمك وكل قوتك كدة 
مانا كان كل همى اخوف اى حد يعترض حتى لو قتلت منهم شوية المهم احافظ عالدين
... متقولش دين ياكداب ماعملتك خلاص اتفضحت
 ياسيدى كان قصدى احافظ عالكرسى والريس وأعيش فى خيره ... مكنتش اعرف انه هيمشى كدة وهيجى غيره
...انت مش ممكن تكون بنى ادم واهلا بيك عندنا فى الجحيم علشان نعرف ننفرد بيك شوية ونعلمك ازاى تكون شيطان غلبان وبتحس زيينا

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

الفتور الروحى

الطفاسة

يوسف الصديق